כשזה מגיע לאמנות, המסגרת יכולה לעתים קרובות ליצור או לשבור את היצירה עצמה.
זה יכול להוסיף לאסתטיקה ולהסב תשומת לב לתחומים מסוימים ביצירה, או שהוא יכול לטשטש לחלוטין חלקים מהאמנות.
על מנת למסגר נכון יצירות אמנות ולהוציא את היופי של היצירה, חשוב להבין כיצד ניתן להשתמש במסגרות בצורה לא נכונה וכיצד להימנע מטעויות כאלה.
ראשית, חיוני לדעת את המידות הנכונות של הגרפיקה.
אם המסגרת גדולה מדי עבור היצירה, היא תכריע אותה ותסתיר חלקים מרכזיים של היצירה; הרעיון הוא שהמסגרת תהיה חלק משולב מיצירת האמנות, לא ישות נפרדת.
אם המסגרת קטנה מדי עבור היצירה, היא לא תשקף את מלאות היצירה והאלמנטים שלה.
כך או כך, מדידות לא נכונות עלולות להרחיק מהיצירה בכללותה.
לאחר מכן, עליך תמיד לפקוח עין על האופן שבו הגרפיקה ממורכזת במסגרת.
אם הוא לא במרכז, זה יכול להפיל את כל האסתטיקה של היצירה ולשבש את האיזון של הגרפיקה.
באופן דומה, אם השטיח הכלול ממוקם בצורה שגויה, גם זה יכול למשוך את תשומת הלב מהאומנות.
גם הצבעים שנבחרו למסגר את הגרפיקה חשובים.
מסגרות בהירות או משעממות יכולות לגרוע ממה שהיצירה מנסה להציג ולהוסיף גוון שונה משלה.
הטון שנבחר עבור המסגרות צריך לשקף את הנושא או את כוונת הגרפיקה.
זה צריך להיות משלים ליצירה, לספק אלמנט נוסף מבלי להסיח את הדעת מהנושא של היצירה.
אתה גם לא רוצה להגזים עם המסגרת.
יותר מדי פרטים ופריחה יכולים לקחת מיצירות אמנות ולהרחיק את תשומת הלב מהאלמנטים המרכזיים.
אם מסגרת "מהודרת" מדי, היא עלולה ליישן את הגרפיקה ולגרום לה להיראות מיושנת.
המסגרת צריכה להתאים ליצירות האמנות כך שתוסיף משהו אסתטי אך עדיין עדינה בפרטים שלה.
חשוב גם לא להתעלם מהפונקציונליות של המסגרת.
למסגרת צריכה להיות תמיד גיבוי בטוח, שכן יש להגן על הגרפיקה מכל אור אולטרה סגול שעלול לפגוע בצבעים ולהשפיע על אורך החיים של הגרפיקה.
כל זכוכית או אקריליק בשימוש צריך גם להיות חתוך כראוי כדי להתאים את מידות הגרפיקה מבלי לטשטש אותה.
יש לשים לב גם לאופן התלייה; יש להשתמש בחומרת תלייה מתאימה ולוודא שהגרפיקה אינה נוטה להזזה מקרית.
כאשר נעשה בצורה נכונה, מסגור יכול לשפר מאוד את הגרפיקה ולהוסיף שכבה נוספת של הערכה.
יש לנקוט בצעדים פשוטים אלה על מנת להבטיח שהגרפיקה לא תהיה מוסתרת והמסגרת מנוצלת כראוי, ובכך לשמר את הגרפיקה והמסר שלה.