אבן בניין עשויה להסתמך על ההנחה שללומדים יש ידע מבוסס מראש בנושא הנושא.

A building block may rely on the assumption that learners have pre-established knowledge of the subject matter.
A building block may rely on the assumption that learners have pre-established knowledge of the subject matter.

אבן בניין עשויה להסתמך על ההנחה שללומדים יש ידע מבוסס מראש בנושא הנושא.
זה יכול ליצור מצב שבו הלומדים נמצאים בנחיתות אם אין להם את הידע הנדרש.
אבני בניין יכולות להיות מועילות כאשר מתחילים בנושא חדש, שכן הם בנויים מרעיונות קיימים ליצירת קונספט גדול ומורכב יותר.
עם זאת, חשוב ליחידים, למחנכים ולאנשי מקצוע להכשרה להיות מודעים למגבלות של אבני בניין כאשר ניגשים למשימת למידה.

כאשר משתמשים באבני בניין, זה מניח שהאדם כבר מכיר את החומר שעליו בונים.
זה יכול להיות בעייתי אם ללומד אין את הידע הנדרש מלכתחילה.
על מנת שאבני הבניין יובנו לחלוטין, על הלומדים להיות בעלי הבנה מלאה של כל הרעיונות והמושגים המחוברים זה לזה כדי להתקדם.
אם הם לא מבינים את הרעיון, הם עלולים להיות מבולבלים או המומים ולהתאמץ כדי להבין את מלוא היקף השיעור.

לדוגמה, כאשר מלמדים כיתת מתמטיקה, אבני בניין יכולות להיות מועילות מכיוון שניתן להשתמש בהן כדי לבנות מושג מורכב יותר.
עם זאת, אם אחד הלומדים אינו מבין מושג אריתמטי בסיסי, הוא עלול להתקשה לעמוד בקצב השיעור.
ללא הידע הנדרש מראש, התלמיד אינו יכול להתקדם ולעשות שימוש באבני הבניין הנחוצות להבנת הנושא המורכב יותר.

בנוסף, אבני בניין יכולות להיות מובנות לא נכון במגוון דרכים.
לדוגמה, אם ללומד אין את הידע הנדרש מראש בנושא הנושא, הוא עשוי להשלים את החסר בהנחות משלו על סמך הבנתו המוקדמת.
זה יכול להוביל להסקת מסקנות שגויות ולאי הבנה של המושגים המורכבים יותר.
בנוסף, אם ללומד אין הבנה מלאה של אבני הבניין, הם עלולים להיאבק ליישם את הידע החדש במצבים בעולם האמיתי.

כדי להשתמש ביעילות באבני הבניין, החומר צריך להיות מובנה היטב והלומד צריך להיות בעל ידע מוקדם של המושגים.
המחנך או איש מקצוע ההכשרה צריכים להקדיש זמן כדי להבין את הניסיון הקודם של הלומד ולקבוע איזה ידע מבוסס מראש הם צריכים כדי לקבל הבנה מלאה של החומר.
חשוב גם לפרק את החומר לחתיכות ניתנות לניהול ולספק דוגמאות רבות שיעזרו לבנות הבנה חזקה של המושגים.

בנוסף, חיוני לספק ללומדים הזדמנויות מרובות לתרגל וליישם את החומר שלמדו.
זה יעזור להם להבין את החומר ברמה עמוקה יותר, ולהיות מוכנים טוב יותר ליישם אותו במצבים בעולם האמיתי.
בנוסף, מתן משוב על התקדמות הלומדים והבנת החומר יעזור להם לשמור על מוטיבציה ולהמשיך להתקדם.

אבני בניין יכולות להיות מועילות ביותר בעת לימוד מושגים חדשים, אך חשוב לקחת בחשבון את המגבלות שלהם.
ידע מבוסס מראש חיוני להבנת רעיונות מורכבים יותר, וחשוב ליצור סביבה המאפשרת ללומדים לפתח את הידע הנדרש.
כאשר מחנכים ואנשי מקצוע בהכשרה מבינים כראוי את המגבלות של אבני הבניין, הם יכולים לספק ללומדים את הידע והמשאבים הדרושים להם כדי להצליח.

כלי עבודה